Aanmelden nieuwe leerling

Uw kind wordt 4 jaar of u verhuist naar Kudelstaart en u zoekt een basisschool. De juiste basisschool kiezen voor uw kind is niet altijd even makkelijk.

Welke school past het best bij uw kind? Wat heeft uw kind nodig? Om erachter te komen of wij dit kunnen bieden, is het belangrijk om de school in bedrijf te zien en uw vragen te stellen. Tijdens de afspraak krijgt u een rondleiding door de school en gaat de directeur met u in gesprek.

De afspraak plannen wij het liefst onder schooltijd. Dit om u een goed beeld te geven van onze school. U kunt de sfeer proeven en zien hoe de kinderen werken en hoe er wordt lesgegeven. Uiteraard is uw kind ook van harte welkom.

Wilt u kennismaken met de school? U kunt hieronder uw gegevens achterlaten, waarna Sandra Hof, contact zal opnemen.

Natuurlijk mag u ons ook bellen voor een afspraak: 0297-326747

In de speciale onderbouwgids leest u alles over de start van nieuwe leerlingen in groep 1 en het werken met een groep 1-2-3.

Aanvraag rondleiding