OR

De school organiseert regelmatig activiteiten, waarbij leden van de Ouderraad (OR) vooral praktische ondersteuning bieden. Ouders werken samen met de leerkrachten om zowel schoolse als buitenschoolse activiteiten te organiseren en te ondersteunen. Zonder deze extra ondersteuning van ouders zouden namelijk veel activiteiten op school niet of nauwelijks mogelijk zijn. Zo maken we er samen een mooie school van! Enkele voorbeelden van activiteiten waarbij de ouders van de Ouderraad de leerkrachten ondersteunen zijn: sportactiviteiten, het Sinterklaasfeest, kerstfeest en avondvierdaagse. Ouders kunnen zich op elk moment uit eigen beweging beschikbaar stellen voor de Ouderraad of aanmelden n.a.v. een oproep die jaarlijks wordt gedaan. Namens de school is er altijd een leerkracht vanuit het team als vertegenwoordiger van de leerkrachten bij de vergaderingen aanwezig. De Ouderraad komt ongeveer zes keer per schooljaar bijeen.

Onze Ouderraad v.l.n.r.

Dieuwke, Tim, Ingrid, Suzan, Birgit, Olav, Lauren, Debbie