Gebouw

Onze school is gevestigd in het gebouw "de Rietpluim". Kinderopvang Solidoe, de Antoniusschool en OBS Kudelstaart bevinden zich allemaal in dit gebouw. Onze school is omgeven door een groen en uitdagend schoolplein met een Kiss and Ride zone voor de deur. Deze zone functioneert onder schooltijd ook als schoolplein. In de gezellig aangeklede gangen zijn veel werkplekken gecreëerd voor de leerlingen. Hier kan worden samengewerkt of kan een leerling zich even terugtrekken wanneer het rustig wil werken. Daarnaast beschikken wij over een schoolbibliotheek, waar kinderen een boek kunnen lenen.

Om een indruk te krijgen van onze school nodigen wij u van harte uit voor een rondleiding door onze school. Laat uw gegevens hier achter en we nemen contact met u op om een afspraak te maken.

Aanvraag rondleiding