Social Schools

Wanneer uw kind bij ons op school zit, ontvangt u een activatiecode om een account aan te maken bij Social Schools. Wij gebruiken dit platform om met ouders van onze leerlingen te communiceren. Hier vindt u de agenda, berichten, foto's en video's. Alles wat hierop staat is afgeschermd voor mensen van buitenaf.

Als u contact zoekt met de leerkracht van uw kind, kunt u via dit platform een bericht sturen. Ook kunt u de absentie via de Social Schools app doorgeven en een tijdslot reserveren wanneer er oudergesprekken zijn. Daarnaast vragen wij u de privacyvoorkeuren voor uw kinderen door te geven voor o.a. onze website, krantenberichten, sociale media en Social Schools zelf.

In de app kunt u aangeven of u pushberichten wilt ontvangen op uw telefoon wanneer er een bericht of agenda-item geplaatst wordt. Zo blijft u altijd op de hoogte van het laatste nieuws.